Johnny Tsunami
Young Hawaiian surfer Johnny Kapahala (Brandon Baker) gets a rude awakening when his dad relocates to Vermont -- a state seriously lacking in waves. There, he struggles to fit in at a private school where everyone skis. Luckily for Johnny, he meets public school student Sam (Lee Thompson Young), who instructs him in the art of snowboarding. And when a rivalry brews between Johnny and snooty skier Brett (Zachary Bostrom), they decide to settle their rivalry on the slopes.