Juanito Jones
The fantastic adventures of the little boy Juanito Jones, who will confront all sorts of dangerous situations along the way, and of which he will come out unscathed. Of course there is a reason for this, and that is because the adventures are part of his imagination. Juanito uses his imagination as a type of escape valve and a solution for the everyday problems he may confront in the real world.
Juanito goes to school with his costume for the play, but Frank hides it in a closet and tells the teacher that he is sick.
If he doesn't want to make his mother more angry, Juanito must return the pots and pans that he has taken from the kitchen.