Kukuli
Tinky, Minky & Kukuli want to go to a drive-through cinema! They wait for Dütdüt, but he ends up oversleeping! What will Tinky Minky and Kukuli do now? Will they make in time to the movie?
Minky & Kukuli are playing with a ball indoors. Tinky asks them to be careful. They break pots and frames, but will they be able to play without breaking Tinky's statue?