Space Yoghurt
Migol, Popodom and Drod bump into unusual space problems that they manage to solve in equally unusual space ways. And everything ends well when you can laugh together.
The Beach
Captain Migol, Popodom and Drod are chilling with a milkshake on the beach. Captain Migol is bored and begins to make bubbles in his drink with the straw. That annoys the others and they find a way to make him stop.
The Apple
Captain Migol and his friends are trying to pick up an apple from a branch which is too high up. They do get an apple eventually, but not in the way they initially planned.
Migol is scared to perform gymnastics. But when a fly starts annoying him Migol starts to chase it, forgetting about his fear and performing advanced acrobatic moves. Until the fly lands that is.
Captain Migol and Drod are singing a song for Popodom's birthday. But the celebration turns into a disaster when Migol burns his fingers on the candles by accident.
When playing soccer captain Migol kicks Popodom's eye on the other side of the playground's wall by mistake. They get the ball back but not the eye. Migol comes up with a creative way to get his friend's eye back.