Mofy
Mofy is a shy and tender female rabbit who lives in a warm and puffy cotton ball. In her daily experiences, Mofy runs into different moods such as, loneliness, jealousy, joys, and empathy.
The Eclipse
Mofy and her friends promise to go watch the eclipse together on top of the hill. However, Mofy does not show up on time. Her friends decide to set off to the hill to see the eclipse without Mofy.
It's Kerry's birthday, but Kerry seems to be in a bad mood because he believes that nobody remembers his birthday.