Las Bravas F.C.
Sebas receives an unexpected visit as Las Bravas go on strike against a worried Roberto, who fears he’s the victim of an evil spell. After visiting a witch, Roberto’s purpose in Playa Ángel becomes clear -- even if it means unpacking his troubled past.