Harina
Lieutenant Prieto and Officer Ramírez, the protagonists of the "HARINA" sketch from Backdoor that reached 56 million views, are facing what looks like the case of their lives.
The Upper Side
In the first episode, we see the consequences the Harina video brought to Lieutenant Prieto. The video has an impact in all aspects of his life; family, social and professional.
The Canceler
We know Lieutenant Prieto in 2000, when he still thought he could make a difference as an officer. In the present, Ramírez is convinced there is a serial killer on the loose: The Canceler.
The Lieutenant and Ramírez discover that all the social network's celebrities have been invited to a VIP party by Yayo Scheffer; so they think the Canceler will be there.
The Lieutenant and Ramirez conclude after the autopsy of the first Canceler victim that the serial killer uses a taser to paralyze his victims. They get ready for Yayo's party.
Prieto takes care of the consequences of the party; the video of him dancing with Jorge went viral. The Mayor fires Lieutenant Prieto and Ramírez.
Prieto goes to Jorge's funeral and finds a lead that may help in the case of the Canceler. The Lieutenant looks for Ramirez to tell her about this and the truth about her father, Big Dick Ramirez.