Let's Go Crazy on LIVE!
Lin An An (Chloe Xiang), an ordinary convenience store worker with a simple dream of securing a stable government job to support her aging grandfather, has her life transformed when You Yuan Le (Ben Wu), a successful internet platform CEO, sees her potential as an online sensation. Despite her initial reluctance, Yuan Le makes a bet with a top internet star that he can turn An An into an internet celebrity. Intrigued and challenged, An An agrees to work with Yuan Le, stepping out of her comfort zone and embracing an unexpected opportunity to pursue larger dreams. As she navigates this new world of online fame, An An begins to discover her hidden talents and confidence. "Let's Go Crazy on Live!" is a 2019 romantic comedy drama directed by Hao Hsin Hsiang.