How to be Thirty
Seo Ji Won (Jung In Sun), a successful 30-year-old web-based cartoon author who previously chose career over love, finds her world disrupted when Lee Seung Yoo (Kang Min Hyuk), her first love from middle school, unexpectedly reappears. As film director Cha Do Hoon (Song Jae Rim) begins adapting her work and develops a close friendship with her, Ji Won must navigate complex romantic possibilities. Simultaneously, her best friend Lee Ran Joo (Hani), a former TV anchor struggling to adapt to office life, adds another layer of personal complexity to Ji Won's journey. This is a 2021 South Korean drama series that was directed by Oh Ki Hwan.