I Hate You Juliet
After an electric shock, top celebrity Park Seo Hoon (Lee Hong Ki) gains the extraordinary ability to hear the inner thoughts of struggling script writer Yoon Eun Seo (Jung Hye Sung). As he delves into her deepest emotions and hidden desires, Seo Hoon finds himself falling deeply in love with her. However, when his mind-reading power suddenly disappears, he must rely on his genuine feelings and charm to win Eun Seo's heart. This is a 2019 South Korean romantic comedy directed by Kim Jeong Kwon.