Luxe Listings Sydney
Luxe Listings Sydney takes you inside the exciting and exclusive world of elite Sydney Real Estate, told through the eyes of four leading agents as they negotiate multi-million-dollar deals in one of the most competitive and cut throat real estate markets in the world - Sydney, Australia.
That's the Vibe
Gavin catches up with his team at a mansion; D'Leanne is on the hunt for new recruits; Simon celebrates 10 years of business with a yacht party.
Business Before Everything
Gavin's auction brings uncertainly to the table; he initiates a new challenge for his team; a new client calls Simon from overseas; Simon and Tammy take a tour of a sleek renovation which exceeds their wildest expectations.
Simon and a client land a private viewing with a surprising property and tries to take it off-market; D'Leanne takes her new intern on a tricky listing meeting where the stakes are high; she also teams up with Tammy for a beachside yoga class.
A flurry of bidding keeps Simon and his client on their heels during a fast-moving auction; tensions build between Gavin and one of his employees during a birthday celebration in Palm Beach; D'Leanne puts her intern to the test at a new listing.
Simon hosts a surprise celebration and reveals bold new plans for his business; Tammy is faced with a tough decision; D'Leanne has news for her intern; Gavin shares some unexpected announcements for the rest of his team.