Mujeres asesinas
Las Golondrinas
Silvia, a shy, recently graduated nurse, has a deep relationship with her mother, Marta. Her father Rafael's alcoholism is what brings them together. However, a diagnosis changes the family dynamic.
Ángel, a young man who has just graduated as a physiotherapist, asks his father to call her by her real name: PAULA. Napoleon, a successful financier and Paula's patient, invites her to a party where she meets the love of her life, Mario. Both seek the unattainable: Paula's love.
Blanca and Fernando Longarés, an exemplary couple who reach their silver wedding anniversary, with so many secrets and betrayals that Blanca herself will not be able to bear.
Grisel and Angelica, more than friends, sisters after a pact. Two teenagers, looking for their place in life, are dazzled by the intense and fleeting presence of their first great love, Pablo, a social media star.