Isla brava
The same night that Lucía decides to confess to her husband Alfredo, owner of a luxury resort, that she is in love with Bruno, he mysteriously disappears. Alfredo's search will reveal a discovery that will reveal a perverse family secret.
A tourist Mexican island is shaken by the disappearance of Alfredo Suárez, a tycoon who owns a luxury resort. His wife Lucía is having a secret affair with Bruno, her husband's brother and the local chef.