Payday
A taxidermist, a pro skiier, a faltering mormon and a teenaged punk. In a city ruled by religion, they live in shadows of counter culture.
Baltimore's racial divide influences the financial lives of a stunt bike rider, an illegal tattoo artist, a hookah business owner, and a photographer.
A bomb-maker, a human trafficking interventionist, a hip hop jeweller, and an internet celebrity take advantage of Houston's free-wheeling way of doing business.
A massive wildfire impacts the lives of an oil worker, a dog sledder, an exotic dancer, and a boxer in the Northern oil patch of Fort McMurray.