Hate Thy Neighbor
America's Far White
Jamali travels to meet members of the National Socialist Movement, the largest Neo-Nazi group in America, who openly idolize Adolf Hitler and are fans of all things White Power.
Ukraine is the only country in Europe fighting a war on its own soil. Jamali meets with Azov, a far-right militant group that has gained legitimacy despite its neo-Nazi roots.
Jamali takes a trip to the Holy Land to meet the Lehava, the anti-assimilation group trying to prevent Arabs and Jews from marrying.
Jamali comes home to Britain to confront its most deep-rooted fears about the future of the country and Britain's acceptance of multiculturalism and racism in the shadow of Brexit.