Rob
Second Wedding
Rosa persuades Rob and Maggie to have a traditional wedding for the whole family, but Fernando tries talking Rob into calling off the event. Meanwhile, Hector begins planning a surprise bachelor party.
Rob asks Hector to teach him Spanish - in secret - so he can understand what Maggie's family is saying about him. Meanwhile, Fernando pretends to be on a diet for Rosa.
Rob plans a romantic weekend at home for him and Maggie. But after Rosa kicks Fernando and Hector out, they move in with Rob and begin enjoying the romantic activities he planned for Maggie.