S.M.A.S.H!
Save the Drone
Mei Lien accidentally crashes her new invention, an experimental mini drone, into the tree next to Doc Damage's cabin; her superhero friends use their powers and work together to try and save the drone.
When a training mishap shakes Lightning's confidence, it's up to Rocket and the other super campers to help the pup overcome his nervousness and get back into the sky.
When Tori's superhero mother, Torpedo, leaves her a special surprise, Tori promises to wait until midnight to open it; the other Super Campers and their pups can't resist temptation to try and use their superpowers to sneak a peek.