Sparrow's Hotel
Because Sparrow's Hotel is located downtown, dangerous things like over-drinking and fights are commonplace, which causes trouble for manager Shiokawa Tamaki. Then Satou Sayuri approaches the front desk for a job interview, listing her special skills as "large breasts" and "assassination." She is hired on a trial basis as a special task force and guard, but... Massive strength! Massive breasts?!
Large Breasts and Assassination
Shiokawa Tomoki, the front desk manager of Sparrow's Hotel, was short on staff and decided to recruit a new employee. The one to respond was Satou Sayuri, who declared that her strong points were "large breasts and assassination." So Shiokawa decided to give her a try...
Kojou from hotel service checks into Sparrow's Hotel under cover as a guest to secretly check on the staff's competency. But it seems Satou has sensed... murderous intent?
In the hotel industry, Golden Week isn't all about fun times. Manager Shiokawa is raring to go, but all Misono feels is dread. So, what crazy incidents will befall Sparrow's Hotel during Golden Week?!
Golden Week is over and business has slowed down at Sparrow's Hotel, leaving everyone with empty wallets at the end of the month. What will Manager Tamaki do about this predicament?