Sparrow's Hotel Large Breasts and Assassination
S1, E2: Shiokawa Tomoki, the front desk manager of Sparrow's Hotel, was short on staff and decided to recruit a new employee. The one to respond was Satou Sayuri, who declared that her strong points were "large breasts and assassination." So Shiokawa decided to give her a try...