Teachings of Ram Dass
We invite you to sit with the Teachings of Ram Dass, an exclusive series on Gaia, offering accessible yet profound essential teachings from Ram Dass. Each session is a short meditation on a different aspect of universal consciousness and connection.
How do we connect to love in every moment? With this short affirmatonal meditation, Ram Dass invites us to release pain, grief, and fear, and reminds us that it is always possible to feel love that is not limited, and this love is a constant in the universe.
In this teaching from Ram Dass, we learn how keeping our hearts open to others means we are also open to universal love, as we connect from one soul to another.
Uncertainty can give rise to fear. In this affirmational meditation, Ram Dass speaks of how to progress past our fears, by witnessing and being here now.
In this inspiring affirmation, Ram Dass reminds us to accept the loss, and come to healing in time, seeing that we always have a place in the universe.