The Adventures of Tom Sawyer
Capturing all the fun, adventure and life lessons of the classic Mark Twain novel, the series follows the imaginative and mischievous boy, Tom Sawyer, and a colorful cast of characters living in the small river town of St. Petersburg, Missouri.
Tom goes to the harbor to meet his cousin Mary, and sees Becky Thacher for the first time. Her family moves into St. Petersburg, and Tom falls in love.
Tom arrives at school late and finds that Becky is in his class. He finally manages to become friends with her, and promises to visit - forgetting another promise he has made to Huck.