Swiss Family Robinson
Surviving shipwreck, the Robinson family finds that life on a bountiful deserted island is filled with adventures, dangers and family fun. Each episode of this classic adventure brings a lesson of hope, joy, and the value of a strong and loving family.
Fritz's new friend Emily is distressed by a family quarrel, and may have to leave the ship at the next port. Becca gets into the act and aggravates everyone but her good intentions are recognized and everything works out in the end.