Lost In Oz
Dorothy Gale and her dog Toto accidently trigger a magical tornado, whisking them from their Kansas home to the strange and wonderful land of Oz. To get back home, they need to find magic, but Oz is currently facing a magic crisis. With the help of new friends, Dorothy and Toto will need intelligence, ingenuity, determination, and heart as they embark on the adventure to find their way back home.
After being transported from Kansas to Oz on a magical tornado, twelve-year-old Dorothy Gale finds herself lost in a strange new land with her trusty dog Toto. With the help of some new Ozian friends, Dorothy and Toto begin their search for the magic they need to get back home.
After getting key information from Reigh, Dorothy unravels a puzzle to reveal Glinda's mysterious castle and must outsmart Fitz and the Winged Monkeys to get inside.
Dorothy enters Glinda’s castle only to find out that the good witch is missing! Dorothy sets out to unravel the mystery with the only other inhabitant of the deserted castle, the Scarecrow, whose shoddy memory proves to be less than useful.
Dorothy’s investigation into Glinda’s disappearance leads her to the Munchkin Farm where she discovers a magical pearl that reveals the truth. Before she can use it to get closer to home, however, she’s confronted by an emboldened Fitz.
After Dorothy identifies Fitz as the Crooked Magician, he steals Toto, forcing Dorothy to team up with Agent Pugmill to go on a rescue mission to get him back.