Dorothy Meets the Scarecrow
S1, E4: Dorothy enters Glinda’s castle only to find out that the good witch is missing! Dorothy sets out to unravel the mystery with the only other inhabitant of the deserted castle, the Scarecrow, whose shoddy memory proves to be less than useful.