Dorothy Meets a Lion
S1, E2: In her search for magic to get home, Dorothy goes looking for Glinda the Good, the most powerful witch in Emerald City. But when she crosses paths with Reigh, the Cowardly Lion, he steals her magic travel journal forcing Dorothy to track him down to retrieve it.