The Baker and the Beauty
Daniel Garcia is working in the family bakery and doing everything that his loving Cuban parents and siblings expect him to do, until his life changes unexpectedly on a wild Miami night with a chance encounter with Noa Hollander at a fancy restaurant. Noa is an international superstar, the daughter of a real estate magnate and a successful model, just out of a high-profile Hollywood relationship. Sparks fly between the two and the unlikely couple must decide whether to upend their lives to be together, pulling their families into an inevitable culture clash.