Trace the history of the Roman Empire from its foundation to its Golden Age in the 2nd century C.E. through ever-worsening crises and its ultimate disintegration. Taught by acclaimed Professor Gregory S. Aldrete, these 24 captivating episodes offer you the chance to experience the story of ancient Rome like never before, incorporating the latest historical research, perspectives, and insights.