The Flavian Emperors and Roman Bath Culture
S1, E5: Following Nero, a quick series of emperors took power, ultimately ending with Vespasian, the first in the line of Flavian family emperors. After reviewing the story of these emperors, their accomplishments, and their shortcomings, Professor Aldrete offers insight into Roman bath culture and what it meant for the city.