The Yearbook
Nut (Teshin Anusananan), a 10-year-old boy who moves to Sam Roi Yot after his parents' separation, meets Phob (Supakrit Charoonmatha) on the beach. The two become inseparable friends, known as "B1" and "B2", sharing every moment together. As they grow older, they develop romantic feelings for each other but fear confessing might destroy their friendship. When university plans threaten to separate them, Phob mysteriously disappears after a night together, leaving only photos and memories. Four years later, Phob returns, reigniting their complex emotions and challenging their past connection. Will they be able to rekindle their relationship, or has too much time passed? This is a 2021 Thai drama series co-directed by "Mean" Phiravich Attachitsataporn, Nipitpon Muangsinun, and Bancha Lungaramn.