Remember Me
A group of diverse young men begins university life together, including the confident Golf (Phachara Suansri) and the shy Gun (Chalongrat Novsamrong), who harbors secret romantic feelings for Golf. Champ (Tanatorn Saenangkanikorn) struggles with homesickness despite having a comfortable room, while Em (Supakrit Charoonmatha) tries to maintain contact with his friend Name (Teshin Anusananan), who remains at home. Nan (Mean Phiravich Attachitsataporn), Em's womanizing roommate, adds complexity to their social dynamics. As they navigate university life and communication through apps like MSN Messenger, the possibility of romantic connections emerges among these young men. This is a 2022 Thai drama series directed by Mean Phiravich Attachitsataporn, Nipitpon Muangsinun, and New Siwaj Sawatmaneekul.