About Youth
Ye Guang (Li Zhen Hao), the most popular and academically successful student at his high school, decides to run for student body president. His unexpected opponent is Xu Qi Zhang (Shen Jyun), a quiet student who works at his family's noodle stall but transforms into a passionate lead singer when performing with his band. Despite appearing to be rivals, Ye Guang and Qi Zhang unexpectedly meet outside of school and develop a growing friendship that blossoms into a deeper connection. Their relationship challenges the school's expectations and perceptions, as they navigate the complexities of their unexpected bond. Adapted from the novel "Secretly" by Huang Si Mi.