Secret Crush on You
Nerdy young man Toh (Seng Wichai Saefant) harbors a secret crush on his popular, athletic, and charismatic fellow student, Nuea (Billy Patchanon Ounsa-ard). When Toh captures an impressive photo of Nuea playing basketball, the entire university takes notice, briefly thrusting Toh into the spotlight. This unexpected attention leads Nuea’s sister to hire Toh as a photographer for a family event, drawing the nervous Toh into Nuea’s orbit. As they spend more time together, Toh realizes that his unapproachable crush might not be as unobtainable as he once thought. Could Toh’s wild romantic dreams actually come true? This 2022 Thai BL drama series was directed by Cheewin Thanamin Wongskulphat.