Stay With Me
Su Yu (Zhang Jiong Min) lives a simple life with his single father until his mother remarries a rich man. Suddenly forced to attend the same school as his new step-brother, Wu Bi (Xu Bin), Su Yu struggles to keep up. Constantly at odds, the two stepbrothers initially find it challenging to form a bond, but soon become close... until a girl tries to come between them. Can their newfound brotherhood withstand the trials ahead? This 2023 Chinese drama series is adapted from the novel "Are You Addicted?" by Chai Ji Dan.