You Are Desire
High schooler Lin Yu Jing (Zhuang Da Fei) moves to a new city after her parents’ divorce and finds herself sharing a desk with the bad-tempered Shen Juan (Zhou Yi Ran). Spending time together helps spark a friendship, but is quickly disrupted by more family drama for Yu Jing. A year later, the duo unexpectedly reunites at university – where Yu Jing begins to learn some of her former desk-mate’s secrets. Can this duo navigate the hardships of life together – and start on the path to happiness? This 2023 Chinese drama was based on a novel by Qi Jian and directed by Deng Ke.