Titanic 20 Years Later with James Cameron
James Cameron looks back at the critical choices he made when creating the blockbuster film, Titanic, and with a team of experts, puts those ideas to the test against a wealth of new Titanic research — underwater footage, computer-generated simulations, and scholarly discovery — seeking to conclusively solve the mystery of this iconic historical event.