Training Day
The LAPD’s Kyle Craig is one of the good guys. A detective in the elite Special Investigation Section, he’s been tasked to expose the corruption of veteran cop Frank Rourke, a charming but crooked detective. The morally ambiguous Frank is willing to do whatever it takes to bring down the bad guys, which clashes with Kyle.