Unidentified with Demi Lovato
Demi Lovato brings viewers on a road trip in search of definitive answers to some of the biggest questions about extraterrestrial life; joined by their sister, a few skeptical friends, leading alien experts and the occasional guest star, Demi investigates recent eyewitness alien encounters, uncovers secret government reports and conducts tests at UFO hot spots in hopes of exposing the truth.