The House of the Spirits
Based on Isabel Allende's best-selling novel, The House of the Spirits is a hauntingly romantic epic tale spanning three generations of the Trueba family. At its core is the stormy yet passionate relationship between the supernaturally gifted Clara and her controlling husband Esteban, who resists change both politically and personally.