Cold Mountain
A dramatic tale of love and survival set at the dawn of the Civil War. When the men of Cold Mountain, North Carolina rush to join the Confederate army, everything changes for those they leave behind. By war's end, hearts will be dashed, dreams fulfilled, and the strength of the human spirit tested, but not broken. Nicole Kidman, Jude Law and Renée Zellweger star in Academy Award winning director Anthony Minghella's (THE ENGLISH PATIENT) captivating and poignant film.