Big Hero 6 The Series (Shorts)
Baymax and Fred
Fred teaches Baymax about an aspect of a superhero story, the alter-ego. Fred helps Baymax create a superhero alter-ego by trying out many different options from motorcyclist to a clown.
Go Go teaches Baymax how to roller skate around the local area. Go Go's way of teaching isn't always very safe. Baymax's lack of control and practise leads to him to cause chaos along the streets.
Wasabi introduces Baymax to Yoga with distractions from Fred. Wasabi soon finds it hard to relax while teaching yoga to Baymax.
Hiro teaches Baymax something new about life when Hiro gives him a battery boost chip upgrade.
Aunt Cass asks Baymax to watch over her fluffy cat, Mochi. Baymax tries to tap into Mochi's primal hunting instincts. His good intentions lead to some disastrous effects for Aunt Cass to clean up when she arrives back home.
As Honey Lemon trains to improve her tennis skills, it occurs to her that it might be a good idea to give Baymax a tennis lesson. She wonders how it will end up.