Star Wars: Blips
What does a curious little droid do when he's not hurtling through space on a daring mission to save the galaxy? Star Wars Blips stars BB-8 in his very own series of animated shorts, featuring heroes of the Star Wars universe like Chewbacca, C-3PO and of course, R2-D2. Tag along with BB-8 as he dodges stormtroopers, rides shotgun with Chewie on the Millennium Falcon and tangles with those mischievous porgs.
Lightsaber
BB8 sees a light saber hilt on the ground and tries to use it with humorous results.
BB8 and R2D2 try to open a portal but are too short. C3PO comes along to lend a hand.