Transformers
Using their robotic powers to transform, the Autobots and Decepticons disguise themselves as Earth vehicles, and a new chapter begins in their war between good and evil.
The battle for Earth's resources rages on! The Decepticons' ship is complete, and the odds are stacked against Optimus Prime, Bumblebee, Jazz and the others in their battle to stop them.
While protecting an Earth military plant from a Decepticon attack, Optimus Prime is severely wounded. His only hope for survival is a new Cosmotron unit.