Transformers: EarthSpark
A new generation of Transformers called Terrans are the first Transformers to be born on Earth. Together with the humans who welcome them in and care for them, they'll redefine what it means to be a family.
Secret Legacy Part 1
Robby is having difficulty adjusting to his family's significant move to the remote town of Witwicky until he and his sister, Mo, uncover the first-ever earth-born Transformers.
As the Malto family get used to their new members, Bumblebee quickly learns that his mission to train the Terrans won't be as easy as he thought.
GHOST Special Agent Schloder pursues Twitch after mistaking her for a Decepticon; Dot is put through GHOST orientation.