Fish Hooks
In a pet store aquarium, a fish trio - brothers Milo and Oscar and Bea - attend school. From dating, sports and friendship, they cope with the many problems that come with being teenagers.
Bea Stays in the Picture/Fish Out of Water
Bea plots to reclaim her yearbook photo. The gang are faced with a fight for their life when Milo ejects himself from the tank.