Pickle and Peanut
Greg/Gramma Jail
Pickle allows frenemy Lazer to borrow his cool new pimple named Greg. Pickle and Peanut accidentally get sweet old lady Mam Mams arrested.
Pickle and Peanut inadvertently break a new automated checkout machine at Mjart Mart. Peanut enters Pickle in a mall contest to find the new face of America's Sweetboy Taffy.