Innocent
David Collins is acquitted after seven years in prison for the murder of his wife. He vows to bring justice to those who lied at his trial, and to find his wife's real killer.
The police continue to try and find out who killed Tara, as the suspect list grows. Meanwhile, David attempts to regain contact with his estranged children.
Matthew Taylor, a 16-year-old schoolboy, is brutally murdered in the quiet Lake District. Five years later, the accused is found not guilty and released from prison, which leaves everyone wondering who really killed him.
Police try to understand why Anna Stamp perjured herself at Sally's trial; Anna's boyfriend, Mark, is shocked when he accidentally discovers the depth of Anna's obsession with the murdered Matty, and he reports her to the police.