Broadchurch
As the mystery around Danny Latimer's death deepens, DI Hardy and DS Miller must work fast to identify the key suspects. But where is the murder scene? And how will the Latimer family continue to cope?
As the murder scene in the case of Danny Latimer becomes clear, DI Alec Hardy tries to reconcile it with the site where Dannys body was found over a mile away. Why was the body disposed of this way?
The aftershocks of Danny's murder continue to ripple through the town, as friends and neighbours lives come under scrutiny.
As Hardy and Ellie come under fire, the people of Broadchurch start to turn against each other. Will a vital new piece of evidence lead Ellie and Hardy to the killer?
The town of Broadchurch comes together to mourn. In doing so, a new suspect in the murder of Danny Latimer comes to light. Meanwhile, Beth and Mark turn to local vicar Paul - can he help them move on?