Travelers
When several random citizens are possessed by people from the future, FBI agent Grant MacLaren discovers their critically important mission.
The team's first mission goes awry when a fatal mistake leaves them holding a ticking time bomb.
MacLaren's leadership is challenged when he's directed to assist a more experienced team of travelers that wants to join forces.
The team tackles their primary mission: stop an event that could change the course of history.