Dark Matter
While still struggling with revelations about their pasts, the crew must make a terrible decision: assist miners facing insurmountable odds or abandoning them to certain death.
The ship mysteriously veers off course, and the crew suspect sabotage. Repairs require a perilous spacewalk and Five makes a shocking discovery.
When the ship stops at a space station, some of the crew encounter haunting details of their mysterious pasts.
Attempting to uncover Five's buried memories, the crew turn to chemical hypnosis and the ship's neural link.