Post Mortem
Mysterious circumstances bring Linda and Ghislain together. A mother by day, seductress by night, Linda is trying to get enough money together to move to the country with her five-year-old daughter. Ghislain is a recluse whose only distraction in an otherwise humdrum existence is listening to his blues records.